woensdag 29 februari 2012

Plezierig pluizig!


Ik weet het, ik weet het; na dit fiasco (welke overigens nog steeds niet af is), zou ik me niet meer wagen aan pluizig garen, maar ik kan het niet laten. Ik was afgelopen zaterdag weer in mijn favo kringloopwinkel waar ik hier en hier al over vertelde. Op de 'handwerk-afdeling' liep ik tegen een paar bolletjes mooie angora aan. Een olijfgroene, een knalrode en een lichtblauwe. De lichtblauwe is eigenlijk een witte draad met heel dun, 'wijd' pluisblauw garen erom heen. Echt supermooi. En, waar ik zo heel veel van hou, hij ruikt ook echt naar oud en kringloop. 


Die lichtblauwe, daar moest ik gewoon al meteen mee aan de slag. Dat wordt (weer) een tasje.  En oh oh oh, hij wordt MOOI! Mag ik dat zelf zeggen? Ik doe het gewoon! Waar ik eerst steeds tassen naaide, ben ik ze nu aan het haken. Iets met winter. ;) Van het voorjaar zal de naaimachine wel weer meer tevoorschijn komen. Dat moet trouwens wel, want ik kocht er zaterdag ook weer een stapel nieuwe lapjes bij, die show ik jullie later!

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, ik kan het bijna vóelen zo zacht ziet het er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi he? :) De lichtblauwe is overigens wat stugger, de groene en rode zijn echt superzacht! :)

      Verwijderen